wtorek, 3 maja 2016

Tini dla Como Tú: "Nagrywanie tego albumu było niesamowitym doświadczeniem!"


Długo czekaliśmy na ten dzień, który już nadszedł! Od dzisiaj jest dostępny w sprzedaży pierwszy album Tini Stoessel, jupiiiiii! Jacy jesteśmy szczęśliwi! Znajdziesz w nim mnóstwo świetnych piosenek, ale będzie lepiej, jeśli sama Tini wam o tym powie. Udało się nam z nią porozmawiać na temat jej nowego albumu i zdradziła nam wiele rzeczy.


Tini, dzisiaj trafił do sprzedaży twój album, jak fajnie! Opowiedz nam, co w nim znajdziemy. 
Taaak! To podwójna płyta CD, jedna zawiera utwory z filmu Tini: el gran cambio de Violetta, a druga moje solowe piosenki.

Pierwszy singiel to Born to Shine, który jest genialny! Dlaczego akurat ten? 
Ponieważ jest to pierwszy singiel z filmu! Ale powiedzmy, że są 2 single. Na płycie z piosenkami z filmu jest Born to Shine, a na solowej płycie jeszcze inna!

Born to Shine ma też swojego hiszpańskiego odpowiednika, Siempre Brillarás, wolisz śpiewać po hiszpańsku czy angielsku? 
Tak! Będziecie mogli posłuchać piosenek w języku angielskim i hiszpańskim. Tak naprawdę lubię oba. Śpiewanie po angielsku było nowym doświadczeniem, które pokochałam. Jednak urodziłam się w Argentynie i mówię po hiszpańsku. Mimo że bardzo dobrze mówię w innym języku, nie ma nic lepszego niż mówienie i śpiewanie w języku ojczystym.


Jak się nagrywało płytę? Były jakieś problemy? 
To było niesamowite doświadczenie! Poza tym, uwielbiam wyzwania i prawdą jest, że miałam tak z tym albumem. A ja lubię sprawdzać samą siebie! Sądzę, że to łaska życia, nie? Będąc w środku burzy, miałam podjąć właściwą decyzję. Miały być piosenki w języku angielskim, a ja mówię po hiszpańsku, więc musiałam nauczyć się perfekcyjnie posługiwać się tym językiem, pomagali mi w wymowie... To było trudne, bo wymagało dużo pracy! Ale było warto.

Mówiłaś wcześniej, że płyta jest podzielona na dwie, ile zawiera w sumie utworów? Są jakieś piosenki, które szczególnie ci się podobają? 
W sumie jest ich około 14 lub 15. Mmm... Born to Shine jest jedną z moich ulubionych, ale tak naprawdę wszystkie mi się podobają!

Powiedz nam, dla kogo jest pierwsza piosenka z albumu i jak ta osoba zareagowała? 
Dla mojej mamy! Oczywiście, wzruszyła się. Płakała niemal codziennie... haha. Następnie dla moich przyjaciółek, którym też się spodobała.


My ją też kochamy, Tini, więc życzymy ci sukcesu z pierwszym albumem na całym świecie, zasługujesz na to!  


Na podstawie: Tini: “Grabar este disco ha sido una experiencia increíble”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz