piątek, 6 maja 2016

[Opracowanie] "Se escapa tu amor"


Se Escapa Tu Amor (Twoja miłość ucieka) to piosenka Martiny Stoessel, została ona użyta w filmie Tini - nowe życie Violetty. Jej druga wersja to Losing The Love (Utrata miłości), napisana w języku angielskim. Utwór znajduje się na płycie o nazwie "TINI".


Se Escapa Tu Amor (Twoja miłość ucieka)

Mi corazón
Te vio llegar
A ti se abrió
Sin preguntar...

Algo falló
Y nada brilla como ayer
Los caminos se borraron
No hay marcha atrás para volver...

Hoy cae la lluvia sobre mi
Me ahogo y me duele estar sin ti
Se escapa tu amor...
Se escapa tu amor...
No encuentro refugio... ni calor
Entre cuatro paredes de dolor
Se escapa tu amor... 
Se escapa tu amor...

Se te olvidó
Lo que te di
Debo aceptar
Que es hora de partir

Algo falló
Y nada brilla como ayer
Los caminos se borraron
No hay marcha atrás para volver...

Hoy cae la lluvia sobre mi
Me ahogo y me duele estar sin ti
Se escapa tu amor...
Se escapa tu amor...
No encuentro refugio... ni calor
Entre cuatro paredes de dolor
Se escapa tu amor... 
Se escapa tu amor...

Aún no sé por qué intentamos seguir
Si las promesas nunca duran por siempre
Sé que acabará y te perderé...

Hoy cae la lluvia sobre mi
Me ahogo y me duele estar sin ti
Se escapa tu amor...
Se escapa tu amor…

Hoy cae la lluvia sobre mi
Me ahogo y me duele estar sin ti
Se escapa tu amor...
Se escapa tu amor...

No encuentro refugio... ni calor
Entre cuatro paredes de dolor
Se escapa tu amor... 
Se escapa tu amor...
Hoy cae la lluvia sobre mi
Me ahogo y me duele estar sin ti

Twoja miłość ucieka (Se Escapa Tu Amor) - tłumaczenie 

Moje serce
Widziałam jak nadchodzi
Otworzyło się tobie
Bez pytania...

Coś poszło nie tak
I nic nie błyszczy jak wczoraj
Nasze drogi rozeszły się
Nie odwrócę się, żeby wrócić.... 

Dziś pada na mnie deszcz
Duszę się i boli mnie bycie bez ciebie
Twoja miłość ucieka...
Twoja miłość ucieka...
Nie mogę znaleźć schronienia... i ciepła
Między czterema ścianami bólu
Twoja miłość ucieka... 
Twoja miłość ucieka...

Zapomniałeś
Co ci dałam
Próbuję zaakceptować
Że nadszedł czas rozłąki 

Coś poszło nie tak
I nic nie błyszczy jak wczoraj
Nasze drogi rozeszły się
Nie odwrócę się, żeby wrócić...

Dziś pada na mnie deszcz
Duszę się i boli mnie bycie bez ciebie
Twoja miłość ucieka...
Twoja miłość ucieka...
Nie mogę znaleźć schronienia... i ciepła
Między czterema ścianami bólu
Twoja miłość ucieka... 
Twoja miłość ucieka...

Nadal nie wiem, dlaczego staramy się to kontynuować
Jeśli obietnice nigdy nie trwają wiecznie
Wiem, że to się skończy i stracę... 

Dziś pada na mnie deszcz
Duszę się i boli mnie bycie bez ciebie
Twoja miłość ucieka...
Twoja miłość ucieka...

Dziś pada na mnie deszcz
Duszę się i boli mnie bycie bez ciebie
Twoja miłość ucieka...
Twoja miłość ucieka...

Nie mogę znaleźć schronienia... i ciepła
Między czterema ścianami bólu
Twoja miłość ucieka... 
Twoja miłość ucieka...
Dziś pada na mnie deszcz
Duszę się i boli mnie bycie bez ciebie

1 komentarz:

  1. Wow! Piosenka jest piękna ♥ Tini ma niesamowity talent.
    Zapraszam do mnie: http://dovecameronpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń